druhá Miss klubu Be Rose Like Us

Zdravím milé lady. Jak víte, náš klub pořádal první Miss a ano byla jsem jí já.  Ale je čas vyhlásit novou druhou Miss našeho klubu!
Co udělat, abyste se mohly zúčastnit?
Je to snadné! Zájemkyně mi (Lili Cristal) napíšou, že se chtějí účastnit a udělají si do galerie tyto outfity :
- promenáda v plavkách
- večerní šaty
- karneval
Tyto outtfity si dodělejte do soboty 28.2.
A od Pondělí 2.3. do neděle 8.2 se bude hlasovat o výherkyni . Hlasovat se bude tak, že mi zprávou přes LP napíšete jméno lady, pro kterou hlasujete. A podotýkám, že nesmíte hlasovat pro sebe!


Tak doufám, že se vám Miss bude líbit.
                                                           
                                                             Lili Cristal
                                                               

Komentáře

  1. Já se zúčastním...
    Lucka Krasnonová

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám že už někdo hlasuje miss:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlasovat bude možné až od pondělí 02.03., jak stojí v článku. Takže v tuto chvíli nemůže hlasovat vůbec nikdo.

      Vymazat
    2. Nojo já vím neuvědomila jsem si to:)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky