Jak psát komentáře


Psaní komentářů se může zdát jako oříšek, třeba právě proto to nikdo z vás ještě nevyzkoušel. Vůbec se mi zdá, že web dostatečně nezkoušíte, třeba vtip ještě nikdo nenašel a to je hned na hlavní straně :D Zdalipak jej dokážete najít do příštího pátku??

Nejdříve si otevřete jakýkoli článek a srolujete jej až na konec, kde je malá ikonka "Přidat komentář" a na tu kliknete a objeví se okno, která vám napsání komentáře umožní.
Abyste se nemusely přihlašovat (třeba přes +google) změníte komentovat jako na ANONYMNÍ. Nezapomeňte si pak do textu napsat své jméno :)


Napíšete text. A kliknete na publikovat. 

Bude to po vás chtít potvrzení, že nejste robot. Klikněte, že nejste. Poté to může chtít přepsat potrvzovací kód, to se vám ukáže obrázek s textem a vy ten text přepíšete, ale to se nestává moc často. 


Když jste potvrdili, že robot nejste, znovu kliknete na Publikovat.. 


A je to tam. 
PS: opravdu se nezapomínejte podepisovat. :) 

Carla Beauty 


Komentáře

  1. Tak co už to umíte?? Carla Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. jo,já umím:D.Angelinie

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super, Angie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak kdybyste chtěly, aby se nahoře místo anonymní ukázalo jméno. Nevyberete si Anonymní, ale "Název/adresa URL" Do kolonky "název" napíšete ono jméno a pak kliknete na pokračovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to také jde :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už to také jde...Mám pro vás hádanku. Kdo jsem ??

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky