Rozhovor s Viki2003


Angelinie si pro vás připravila rozhovor, ve kterém vyzpovídala svou dlouholetou kamarádku. Že ji neznáte? Ale určitě znáte, je totiž v našem klubu nejnovějším přírůstkem, jistě už tušíte, že se jedná o lady pod přezdívkou Viki2003. A kdo se pod ní skrývá? Tak neváhejte a čtěte:



Co se ti na našem klubu nejvíce líbí?
Líbí se mi, že si se mnou v klubu všichni rádi povídají, protože v tom minulém klubu nikdo nebyl na chatu, takže když jsem napsala třeba "ahoj", tak to tam bylo i celý týden.

Co ráda nosíš?
Ráda nosím hezké oblečení, nejraději šaty.

Jaké zvíře se ti nejvíce líbí?
Nejvíce se mi líbí zvíře kůň. Ráda bych jezdila na koních, ale nemám kde. 

Jak se jmenuje tvoje nejlepší kamarádka?
Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Angelinie, její skutečné jméno je Nikča, chodí se mnou do třídy a známe se už od první třídy. 

Jaké máš koníčky?
Moje koníčky jsou mažoretky a koně. Na mažoretky chodím už tři roky. Bohužel nemám, kde jezdit na koních, tak se za koňmi alespoň chodím podívat. 

Jaká barva se ti líbí nejvíce?
Líbí se mi tyrkysová a fialová.

Jak se jmenuješ pravým jménem?
Pravým jménem jsem Náťa, klidně mi tak říkejte.



Tak to byl rozhovor s Viki 2003. Doufám, že se vám líbil. Přeji krásný den. Angelinie. 





Komentáře

  1. Tak jak se vám rozhovor líbil a chtěli byste další??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhovor se moc povedl :). Doufám, že budou další.
      Žozet

      Vymazat
    2. já taky doufám že budou další :)

      Vymazat
    3. To musíte říct Angelinii :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda že jsto trochu upravila Carli,protože je to asi jasný přece bys tam nedala takovou hrůzu takový zamotaný nojo ale hezčec to nešlo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se upravovat co nejméně, hlavně pak chyby, holt nikdo z nás není neomylní :) Barevné to být bohužel nemohlo, máme dost limitované barvy, ale alespoň otázky jsou fialové :)

      Vymazat
  3. Ano, také se mi to líbilo a chtěla bych další...♥
    Lucka Krasnonová

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda udělám další,a už vím s kým protože si o to řekla,ale neřeknu vám s kým to bude překvapení:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky