Rozhovor s Lucií Krásnonovou

Je tu zase Angelinie a její rozhovory, tentokrát vyzpovídala Lucii Krásnonovou, tak příjemné počtení :)

Jak se jmenuješ pravým jménem?
Pravým jménem se jmenuji Markétka

Co se ti na našem klubu nejvíce líbí?
Náš klub je přátelský, milý, aktivní... Prostě skvělý. V našem klubu se mi líbí moc a nemůžu si vybrat, co nejvíc. Možná i to, že máme skvělé členky.

Máš nějaké koníčky nebo sport?
Hraji stolní tenis. Ale hodně ráda mám také míčové hry. Např. fotbal, vybíjená… Dále velmi ráda kreslím, zpívám a píšu. Baví mě to.

Máš nějakou přezdívku?
Kamarádky mi nejvíce říkají Marky nebo Markét, ale také superMarkét. Přezdívku tady u nás moc nepoužíváme.

Máš nějakou nejlepší kamarádku na LP?
Nej. Kamarádku na LP si opravdu vybrat nemůžu. Když to tak ale vezmu, tak všechny členky našeho klubu a Westík, Elispet.

Jaké je tvoje nejoblíbenější zvíře?
Moje nej. Zvíře je asi chipmunk ale také pes. Psi mám tak nejraději.







Jaké oblečení nejraději nosíš?
Ráda nosím lehké, normální tričko a elastické kalhoty. I upnuté jeans.

Moc ti děkujeme Luci za rozhovor a také hodně štěstí ve hře lady popular.♥

Komentáře

  1. Carli,proč jsi tam nedala ty obrázky těch jeans a toho tryčka Lucka to tam chtěla no neva:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to tam hrozně blbě přidává, když chci aby ty fotky byly vedle sebe a kdyby byly pod sebou, tak to prostě vypadá blbě, tak jsem se na to z lenosti vykašlala :D

      Vymazat
    2. Krásný rozhovor :)
      Lady_Popular.

      Vymazat
  2. Mě to vůbec nevadí, že to tam nedala, ale bylo by to lepší. Díky Angeli, že se zajímáš...A díky i za rozhovor.
    Markét

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky