Stejné Položky

Ahoj krásné a milé ladynky!
Po týdenní pauze tu máme opět nové téma týdne.A jak že se jmenuje?
Jde o akci ,kde si každá oblečeme stejnou položku,věc na sebe a k tomu nějaké doplňky které chceme.
Položky které budeme mít stejné mohou mít jakoukoli barvu!
A stejné položky budou:

                                                                1.šaty z Módní horečky
2.legíny z Vize
3.šaty z Letních barev
4.boty z Plážové mánie
5.kožíšek ze Zimní nálady
6.šaty z Půvabné noci
7.kabelka z Party girl


Tak doufám,že se vám bude akce líbit :)

Lili Cristal






Komentáře

  1. Stejné položky mám, tohle se mi líbí.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Já zrovna ty první šaty nemám, protože se mi nelíbí, ale že jste to vy, tak si je koupím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já je mám ve fialové ♥
    Markét

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky