zájezd Prátr

Ahoj holky!
Tak jsem vyvolala naše fotky ze zábavního parku v Prátru ve Vídni,tak se kochejte .:)

                                  Vstaly jsme brzo ráno a nasedly do našeho luxusního autobusu.


Po příjezdu jsme se odhodlaně vrhly na horskou dráhu,bylo to super,ale už tam nikdy nepůjdu :D

                                                   a jedééééééééééééééééééééém !!!!!!!!!!!!!!!!

                     Poté jsme se potočily na největším řetízkovém kolotoči na světě.




Následoval dům hrůzy.


A potom jsme shazovaly plechovky a všechny jsme něco vyhrály!jsme dobré!!:)


 Byl to hodně nabitý den,tak si musíme odpočinout,v blízkém hotelu jsme se rozdělily do barevných pokojů.




Ráno se nám nechtělo vstávat a už vůbec opustit toto krásné město,ale určitě se sem ještě podíváme.


         Doufám,že se vám zájezd líbil a že se k dalším připojíte.:)
                                                                                        Lili Cristal

Komentáře

  1. Tedy některé z vás jsou v tomto počasí velmi chladnu odolné, ale všem vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, a proto jsem si Carlo vzala kabát, zima... Jinak se mi to moc líbí...

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem psala já, Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám to tam všem sluší
    Žozet

    OdpovědětVymazat
  5. jo no ten zájezd byl myšlen v teplejším měsíci protože kdo by jel na takové atrakce v zimě :)

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezké podařilo se vám to všem máte moc hezké outfity
    Meadý

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky