Parukárna 2.0

Ahojky milé ladynky.Taky jste zvědavé jak dopadla parukárna?Tak se pojďte rychle kouknout!:)

Jako první přišla na řadu Tina Style.Co myslíte,sluší jí to?





Po ní šla Evangelin.



Carla byla už tak nedočkavá,že jsem ji v čekárně už prostě nemohla nechat.



Santa byla naopak v klidu a dokonce jí stačily pouze 2 proměny.


Jako další jsem přivítala Carrie.




Nikolka se trochu bála,jestli jí to bude slušet.Já osobně myslím,že vypadá úchvatně!



Další kráskou na holení byla Katy000008.



A všechny proměny nám uzavřela krásná Emma.








Lili Cristal




Komentáře

  1. YOLO vypadá to dobře,děkuji za všechny Lili:D

    OdpovědětVymazat
  2. Lili jsi holka šikovná :) a díky <3

    OdpovědětVymazat
  3. No nádhera, ten bílý mi moc nevyšel, v hlavě to vypadalo dobře, ale z těch dvou jsem nadšená a ostatním to sluší bez výjimky, krásné outfity :) Moc se ti to povedlo Lili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a ten bílý nevypadá až tak špatně,aspoň je to originální :)

      Vymazat
  4. moc se to povedlo a všem to tam sluší:D

    OdpovědětVymazat
  5. Je to nádhera takhle vzpomínat! Děkuji Šárko <3 Tvá Emma.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky