Halloween


Stalo se to na Halloween. U lávky, kolem které procházím téměř každý den jsem spatřila dva klauny rozdávající balónky. Jeden z nich měl zubatý úsměv a něco mi na něm nesedělo. Prostě jsem měla husí kůži, když jsem kolem nich šla. A když už jsem si myslela, že jsem od nich daleko, ozvalo se za mnou skřípavým hlasem starce: "Pojď si pro balonek." 
Strnula jsem. 
Vnímala jsem šustot balonku.
Byli za mnou.
Určitě mi ublíží. 
Nemohla jsem se pohnout. 
Hrozně jsem se bála a chtělo se mi křičet. 
A pak to zmizelo a já slyšela, jak se ti klauni v dálce smějí. 
Myslela jsem, že tam vystojím věčnost, a pak už jsem to nevydržela a otočila. Klauni v dálce odcházeli, balonky vlály za nimi a plnily ulici,  byly plné zvířátek, které v ten okamžik vypadaly jako živé. Měla jsem dojem, že na mě mluví, křičí, prosí. 
Na mysli mi vytanulo slovo: zakleté.

Z ruky jednoho klauna padaly fotky, které jsem cestou posbírala. Jeden děsivější než druhý. 








Co si o tom myslíte vy?? 


Komentáře

  1. Jinak musím říct, že Carrie Love mě dostala, její outfit se jmenuje "Donut a žravá dýně". Prostě brilantní nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máte to nádherné, příště se snad zapojím taky. Emma

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky