Rozloučení♥



Ahoj holky :)

Jak už víte, účet můj a mých kamarádek Any Pearl a Lucy Winchester byl zablokován z důvodu multiúčtu. Je to pěkně nespravedlivý nesmysl, vzhledem k tomu, že je založen pouze na faktu, že jsme všechny hrály ode mě z domu, každá ze svého přístroje, ale ze stejné wifi, což podle nich už znamená multiúčet. Mám blok na 5 let a po tuto dobu nemůžu Lady Popular hrát. Takže touto cestou bych se s Vámi chtěla rozloučit ♥.

Ať už tu jste od samého začátku, nebo jste se připojily o trochu později, všem Vám moc děkuji, za všechna ta krásná léta, co jsme spolu v tom našem klubu prožily. Mám Vás moc ráda a budete mi chybět ♥.

Až se administrátoři rozhodnou něco se situací vedení klubu udělat, ráda bych, aby klub převzala Carla. Je tu z nás nejdéle a zná náš klub nejlépe, bude skvělá předsedkyně ♥.

Přeji Vám hodně štěstí ♥.

S láskou Lili Cristal

Komentáře

  1. Přesně to samé udělali i mě se ségrou. Jen s tím rozdílem, že já dostala jen upozornění protože to hraju dýl ale ségra rovnou ban... Mají to udělané dost naprd, i když jsme se snažily a psaly jim tam že to není multi účet a jako ségry logicky máme jednu wifi v bytě tak bez úspěchu...
    Ev.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky