Filmový řetězec - Carla, Evangelin, Guinevere ✔

 Carla:


Evangelin:

Guinevere:



Komentáře

  1. Mám takové tušení, že já a Evangelin máme stejnou postavu :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to tak přišlo, ale pak mě napadlo, že nemusí jít o stejnou postavu, ale o stejnou herečku ve dvou různých rolí, uvidíme, pak dám sem večer svoje tipy, připadá mi vždycky blbé začínat první, když to jako první vidím při vkládání na net :D

      Vymazat
  2. Vypadá to tak no :D ale ja se tedy držela přímo outfitu co měla postava ve filmu. Nebo tedy co nejvíc podobný :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to, že tentokrát budu hádat snad jen já.
    Tak Evangelin myslím, že je Vivian z Pretty Woman
    a u Guinevere budu hádat Erin Brockovich

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  4. U Carly mě napada trosečník/Chuck,pokud to je muž teda. A u Guin mi přijde Pretty woman /Vivien. Evangelin

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si u Carly říkala, jestli to není taková ta animovaná pohádka Pračlověk, soudě podle toho fotbalového míče. Snad se to tak jmenuje :D A Evangelin teda taky tipuju Pretty woman:)

    OdpovědětVymazat
  6. Můj outfit uhodla Evangelin, jednalo se opravdu o Chucku z Trosečníka

    OdpovědětVymazat
  7. Mojí postavu jste uhodly holky. Vivien z Pretty woman :) evangelin

    OdpovědětVymazat
  8. Mou uhádla Evangelin, skutečně jsem myslela taky Vivian:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky