Filmový řetězec - Carla, Guinevere, Bloom11 ✔

 Carla Beauty:

Guinevere:

Bloom11:






Komentáře

  1. Tentokrát zkusím hádat jako první.
    Guinevere mi připomíná Elle Woods z pravé blondýnky
    Bloom pak Jacka Sparrowa z Pirátů z Karibiku

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Carlou, určitě to je Jack ♥
    A Carli, tvoje postava by mohla být ten playboyovej králíček, ale vůbec si nemůžu vybavit, odkud to znám, jestli mám pravdu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Napadla mě akorát Deník Bridget Johnsové, ale nejsem si jistá :d

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě taky jasný Jack Sparrow a ta první mi připomíná takovou blondýnu tuším Regina z filmu,co měla takový kostým na nějaké párty. Hrála tam Lindsey Lohan a ta šla za nějakou mrtvou nevěstu. Ale název filmu netuším :D a ta prostředí mě napadá jen blbá blondýna,nebo jak to je. Když je celá v růžovém :D :) evangelin

    OdpovědětVymazat
  5. 24 hodin uběhlo, takže můžu prozradit, že můj outfit uhadla Guinevere, byla to opravdu Bridget Jones :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pri Guinevere ma napadol film Pravá blondínka

    OdpovědětVymazat
  7. Všichni hádali Pravou blondýnku, ale bohužel vás musím zklamat. Myslela jsem velice jednodušší postavu, kterou znají úplně všechny děti a je o ní nespočet animovaných filmů :) Snad vás to trkne!

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny, kdo hádaly Jacka, mají pravdu samozřejmě xDD

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky