Filmový řetězec - MAKI a Bloom11 ✔

 MAKI:



BLOOM11:






Komentáře

  1. Wow.. No tak u prvního mě napadlo možná tak Sherlock Holmes, ale to je asi blbost :D Druhá Cat woman (??), ale to jsem neviděla, jen to znám, nebo Batman nebo něco podobného :D
    A třetí absolutně netuším :( Bloom mi dává zabrat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Maki bude ten chlapík z "Džumanži", moment, jdu si najít, jak ono se to píše a jak se ta postava jmenuje xDD Jumanji - Shelly Oberon, ne? xDD

    OdpovědětVymazat
  3. No Bloom, připomnělo mi to Jennu z Upířích deníků, ale to bude blbost :D

    Maki

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Jumanji by mě nenapadlo. Ale je fakt, že to vypadá přesně jako Oberon :D
    Druhá je za mě taky catwoman
    a třetí od Bloom - zrkza s kravatou a brýlemi?? Nevím, fakt nevím.

    OdpovědětVymazat
  5. nebo mi to ještě připomnělo tu přítelkyni od IronMana, ale ta měla kancelářskej styl oblečení :)

    Maki

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě mě napadla Chloe z Ladíme!, ale ten styl oblečení mi moc neříká

    OdpovědětVymazat
  7. Mě první napadlo Eavy z filmu Mumie,nebo nějaký jiný badatel v poušti :D druhá jasná Catwoman a třetí mě napadla Claire Readfield nebo jak se píše. Z mého oblíbeného zombie hororu, Resident Evil :D Evangelin

    OdpovědětVymazat
  8. takže všechny jste správně uhádly Catwoman. :) a druhá je samozřejmě z Jumanji Shelly Oberon :D jsem moc ráda, že to šlo poznat i bez nápovědy ;)

    Maki

    OdpovědětVymazat
  9. No, tak u mě zatím nikdo nebyl blízko xD Pomůže, když řeknu, že je to muž? A během seriálu měl i krátké vlasy, ale i takhle nějak dlouhé... xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže hádáme muže, který se v televizi ukazuje s dlouhými vlasy, korzetem a kravatou?? Tak to jsem určitě neviděla, něco podobného bych si určitě zapamatovala :D

      Vymazat
    2. No, spíš vestou, než korzetem, ale ono to nejde zkombinovat s tím sakem, které je dost důležité, tak jsem si musela tak nějak poradit xDDD

      Vymazat
  10. Mě napadá Horacio z kriminálky,teď nevím jaké. Ale nevím jestli měl dlouhé vlasy :D ale je zrzek :D Evangelin

    OdpovědětVymazat
  11. Nene, další nápověda - není to člověk, je to DÉMON. A jestli tohle nepomůže, tak to asi už prozradím xDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím teda :D nějakej upír ze stmívání. Tam měli tuším dlouhý vlasy ty lidi :D vůbec takové seriály/filmy nesleduju. Takže já se vzdávám :) Evangelin

      Vymazat
    2. Celý den uvažuju, ve kterých seriálech jsem viděla démony (Buffy, čarodějky, being human - z toho jsem viděla jen úplný kousek, Dívka odjinud, Lucifer, supernatural, Doctor Who ....atd, atd) Neskutečné, že je toho tolik, nicméně nevybavuju si žádného podobného.

      Vymazat
  12. Mne tá ryšavá pripomína Clary zo seriálu Shadowhunters

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jo, prozrazuju... Je to Crowley z Good omens xDD

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky