Rozhovor s GUINEVERE

Je to už pár dní, co jsme se dozvěděly jméno naší nové miss. A sic má toho při svém kralování mnoho na práci, i tak si na nás našla chvilku času a odpověděla nám na pár otázek.


Jak se ti líbila letošní miss?
Jelikož to byla moje premiéra, moc jsem si to užila. Baví mě tvořit outfity, které mi někdo zadá, takže za mě super.

A tvořily se ti outfity snadno?
Ze začátku určitě ne, jelikož hru hraji pár měsíců, tak mi dalo zabrat, než jsem posbírala nějaké vánoční oblečky, hodně jsem improvizovala a investovala do vánočních událostí.
 
Co říkáš na soupeřky? Je někdo, komu jsi fandila?
Všechny lady byly úžasné! Nejvíce jsem držela pěsti asi M A K I a Evangelin.
 
K tvému stylu. Jak bys popsala svůj styl?
Popravdě, co se týče mě ve skutečnosti, svůj styl zatím hledám. Ale v LP miluju všechny ty krásné róby, šatky a ráda oblékám lady do krásných šatů, takže spíš vede elegance.
 

Vytvořila sis pro nás dva své outfity, co nám k nim můžeš povědět?
Oba mé outfity podtrhují mou nejistotu ve stylu. Líbí se mi černá, nějaká ta "drsná" stránka, ale taky mám ráda styl roztomilé dívenky.
 


Takže dívky pozor na naší miss, je to sice milá dívka, ale umí vystrčit i drápky J
 

Snad se vám dnešní rozhovor líbil a buďte si jisté, že brzy o své miss zase uslyšíte. Do té doby jí zde můžete položit vlastní otázky, jistě vám ráda odpoví :) 


Komentáře

Oblíbené příspěvky