Hádej, kdo jsem 2

 


Ve druhé otázce jsme odpovídaly na to, v jaké době bychom chtěly žít. A vy můžete zkusit uhádnout, jakou dobu jsme si vybraly. 


Omlouvám se, nedošlo mi, že máme černé pozadí, a když napíšu černý text, že to splyne. Pokud chcete vědět, kdo je na obrázku, stačí na něj kliknout pravým a dát "otevřít odkaz na nové kartě". Na mobilu nevím. Jinak je to uspořádáno podle abecedy, takže první je bloom, za ní já, pak Emma, Guinevere, Katka a ŽanyaPája.


Hádat můžete do komentářů tady na webu, ale i v chatu ve hře, nebo na messengeru. 

OPĚTOVNĚ ŽÁDÁM DÍVKY, ABY PROZATÍM NEPROZRAZOVALY SPRÁVNÉ ODPOVĚDI. Zároveň pokud se budete chtít podělit o to, proč jste si vybraly zrovna tuto dobu, napište mi ji do zpráv ve hře, budu tvořit nové obrázky s pozadím z příslušné doby a můžu k tomu přidat právě i tento důvod :) 


Komentáře

  1. Bloom i Carli mi připadají na 20. Století :D
    Guin tipuju na nejake obdobi kralovstvi
    Katka bude asi též 20. Století?
    A žany s pájou netuším, vypadají jak z barbie království víl XD

    OdpovědětVymazat
  2. bloom, myslím, že bude renesance, ale nevím ?:).
    carla, tipuji, že bude 50s. ? :).
    emma, myslím, že bude renesance ? :).
    guine, bude asi budoucnost ? :).
    katka, asi budoucnost ? :).
    Holky, tipovali jsme. Tady u toho jsme si nebyli moc jisté. :|.
    Žany a Pája. :).

    OdpovědětVymazat
  3. myslím, že Bloom je ve století páry (tedy v tom devatenáctém)
    Emma mi dává hodně zabrat, její oblečení mi připomíná spíš nějakou děvečku z pohádky, než reálné období (krátká sukně, žádná pokrývka hlavy, tolik odhalené kůže, je to opravdu těžké) možná období, ve kterém se odehrává babička - tedy opět devatenácté
    guinevere - hádám renesanci, ale spíše tu pozdní než tu Shakespearovskou
    Katka - je podle mě v moderní době
    Žany a Pája - hádám budoucnost

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle mi dává dost zabrat :D
    Bloom myslím také 19. století
    Carla možná současnost
    Emma středověk
    Katka mi přijde jak nějaká 90. léta třeba
    A žany s pájou asi budoucnost

    OdpovědětVymazat
  5. Carla by mohla být začátek našeho milénia, Emma přelom mezi středověkem-novověkem, Gui nejspíš také, jenom z jiného prostředí xD, Katka by mohla být ve třicátých letech minulého století, Žany bude buď současnost, nebo nějaká vyhlídka do budoucnosti.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky