Salón krásy


Všechny vás zdravím,

začal nám nový týden a s ním zavádíme i nové téma týdne - Salón krásy! Co to znamená? Jednoduše dle následujících instrukcí vytvořte 7 outfitů splňující jednotlivé podmínky. Outfity jako vždy bez pozadí uložte do galerie, čas máte do středy 9. 3. 2022, kdy je vyberu a o víkendu se opět budete moci těšit na výsledek!

1. Ukrajinská vlajka
= vytvořte outfit v barvách ukrajinské vlajky a použijte na líčka speciální make-up ukrajinské vlajky

2. Příčesek
= použijte v outfitu tento příčesek v jakékoli barvě


3. Zelené líčení
= použijte přesně tyto oční stíny v dané tmavě zelené barvě


4. Heny
= použijte obě tyto heny


5. Růžové vlasy
= použijte jakýkoliv účes v růžové barvě


6. Fialové rty
= použijte jakýkoliv tvar úst ve fialovém odstínu



7. Hvězdný piercing
= použijte tento piercing ve tvaru hvězdy ve žluté barvě



Doufám, že vás tvoření outfitů bude bavit :D











Komentáře

  1. je je jej, to jsem zvědavá, jak mi to půjde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě skvěle! Je to aspoň nějaká menší kreativní výzva :D

      Vymazat
  2. Mám ale dotaz k těm růžovým vlasům, některé vlasy jsou totiž vícebarevné, stačí, když v těch vlasech růžová převládá, nebo musí být opravdu čistě růžové .... (ptám se jen tak, ještě nevím, které vlasy si vyberu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že bude stačit, když bude růžová převládat :D Zkrátka ať je na první pohled zřejmé, že hlavní barvou měla být růžová.

      Vymazat
  3. Musím teda říct, že tohle je brutální oříšek xd Uvědomila jsem si, že vlastně mám úplně prázdnej šatník :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I k tomu mohou být témata týdne dobrá xD Posilnění šatníku se vždy hodí!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky