Vzpomínka na Valentýn

 


Oslavu dne zamilovaných jsme započaly sladkou fotečkou na památku. Děvčata však byla tak natěšená na své drahé polovičky, že hned co cvakl blesk, byla ta tam.
A kam že tak dychtivě spěchala?


Žany i pejsek se nemohli dočkat, až se s přítelem projdou za svitu bělostného měsíce a třpytících se hvězd.

Emma připravila snoubenci výtečné cupcakes a netrpělivě čekala, až ji vyzve k prvnímu tanci jejich soukromého plesu.

Evangelin obdržela hned po příchodu do pronajaté vily puget nádherných květin a příslib krásně stráveného večera.

Přítel Maki předvedl své kulinářské umění a přichystal jí neskutečnou večeři na pozadí blyštícího se jezera.

Carla byla rovněž pozvána na romantickou večeři. Její snoubenec ji potěšil nejoblíbenějším pokrmem a ještě oblíbenějším dezertem.

Já jsem přišla s nápadem zimního pikniku a můj přítel dovedl myšlenku k dokonalosti výběrem dechberoucí lokality vysoko nad střechami zářícího města.

Guineverin přítel překvapil svou milovanou banketem, jenž pro ni připravil zcela sám. Tedy skoro, měl samozřejmě k dispozici čtyři nápomocné tlapky.


Byl to nádherný večer, avšak noc je ještě mladá! Po tak krásně strávených chvílích jsme se rozhodly i my své drahé polovičky něčím překvapit. Co dodat, i andělé v sobě skrývají kousek ďábla!









Tak co myslíte, jak nám to na Valentýna slušelo? Já myslím, že moc. :) Prosím, napište zde do komentářů či do klubového chatu, co dalšího byste rády podnikly. Každý nápad má cenu zlata! Nemusí to výlučně být jen téma týdne, můžeme si zahrát i nějakou hru jako například řetězec nebo cokoliv nového vás napadne. :)

A nyní bych se ráda vyjádřila k docela jednoduché a přesto komplikované záležitosti.
Některé z vás už vědí, že ačkoliv jsem do klubu vstoupila nedávno, vlastně nejsem nováček. Hru jsem hrála od roku 2014 a starší z vás si mě mohou pamatovat jako Lili Cristal. 
Až do roku 2019 jsem byla hrdou členkou tohoto klubu, dokud mi zcela šíleným způsobem nezablokovali účet na 5 let. Byla jsem smířená, že se již nevrátím, jelikož můj pokus o založení nového účtu skončil zákazem.
Letos jsem si však řekla, že to ještě jednou zkusím, no a zatím jsem stále ještě mezi vámi, i když pod jiným jménem. Pro vás ale budu navždy Lili, takže mě tak klidně oslovujte. :)
Ani slovy nedokážu popsat, jak moc jste mi chyběly a jak ráda jsem zpátky v tak úžasném kolektivu! Moc doufám, že tady spolu ještě dlouho pobudeme. Samozřejmě se rovněž těším, až poznám i nové tváře našeho klubu a doženu všechny ty roky, co jsem ztratila. ♥

Mám vás ráda,
Lili













Komentáře

  1. Líbí se mi to hodně, nejen téma týdne, které jsi zase zpracovala na výbornou, ale i celý web vypadá skvěle.
    Opravdu jsi nám chyběla, proto jsem nesmírně ráda, že ses nejen vrátila do hry, ale vrátila se do svého klubu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle, i nový kabátek našeho webu, jsi šikovná jako vždy <33 i missed you ❤️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky